VdM Racing  Forum Index  
FAQ Search
Memberlist Usergroups
Profile Log in to check your private messages
Register Log in

Bienvenue Guest , Sur Le forum de la bonne humeur et du fair play sur GTR2 et GTL 

1° Manche: Woodside 19xx
Goto page: <  1, 2, 3
Post new topic   Reply to topic    VdM Racing Forum Index Le Calendrier GTL Championnats GTL
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Dobiman

PostPosted: Sat 21 Sep 2013 - 17:13    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Previous post review:

s
HOLA, super sympa le résumé,

pour explication, je faisais la sieste avant le départ, et j'ai sursauté aux klaxons du starter !
bref, très mauvais départ, moteur arrêté, j'ai du certainement faire une manip de m...... Question

J'en profite ici pour m'excuser si j'ai pu mettre la pagaille au start, c'était bien involontaire, vous vous en doutez !
Ensuite, j'ai fait un très bon rush, en essayant de garder les roues sur le tarmac. J'ai néanmoins connu quelques petites frayeurs, les tambours arrières de la Merco, ben, c'est une expérience Laughing
La régularité ici a été récompensée, mais je vais de ce pas m'exercer au départ, et bien régler ma sonnerie de réveil !

Merci l'orga, le fair play des participants et vivement la prochaine course Smile
Publicité

PostPosted: Sat 21 Sep 2013 - 17:13    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Max Caputi
Guest

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 15:26    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Following members like this message:
[VdM]Devil Styl (22/09/13), [VdM]patjobar (22/09/13), [VdM]Enrico62 (22/09/13), Leo80 (22/09/13), [VdM]ggland (24/09/13)
drw
Pilote

Masculin

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 16:15    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Thanks Pat for you synthesis. A few of pictures and the right amount of words to give us the race's highlights.

(just a little thing....my name is Ezio Smile and not Enzio. Just a strange italian name Laughing Laughing )
Guest

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 19:21    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

drw wrote:
Thanks Pat for you synthesis. A few of pictures and the right amount of words to give us the race's highlights.

(just a little thing....my name is Ezio Smile and not Enzio. Just a strange italian name Laughing Laughing )

Enzio meaning and name origin
Enzio \e-
nzio, en-zio\ as a boy's name is a variant of Enzo (Italian, Old German) and Henry (Old German), and the meaning of Enzio is "home ruler".The baby name Enzio sounds like EnnisEnneisEneasAnisioAnsoEnnesEnosInacioIgnazio and Innis. Other similar baby names are EzioEnnoNunzio and Sanzio.
View a list of the 2 names that reference Enzio.

Popularity of Enzio
Enzio is not a popular first name for men and an equally uncommon surname or last name for all people. (1990 U.S. Census)

Read more at http://www.thinkbabynames.com/meaning/1/Enzio#6Lc9xdZ1kK57Z0IB.99 

Very Happy
[VdM]patjobar
Pilote VdM

Masculin 龍 Dragon

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 19:28    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

drw wrote:

Sorry Ezio     Wink
Pilote VdM

Masculin 龍 Dragon

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 19:28    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Max Bravo per questo bellissimo video Shocked
Administrateur

Masculin

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 20:15    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Je pensais à un jeu de mots de Pat entre EZIO et ENZO (Ferrari)

Pensavo ad un gioco di parole di Pat tra EZIO e ENZO (Ferrari)
Laughing

Bravo Max, bel video!

Masculin 龍 Dragon

PostPosted: Sun 22 Sep 2013 - 20:22    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

A voir les commentaires,  vidéos, screen etc, j'ai l'impression que ça vous a plu.
Et ça.... Çà vaut tous les lauriers !
Merci à tous pour ces retours qui nous enchantent.
Smile
Little French Tracks GTL
Il y a pire que de ne pas réussir... C'est de ne pas essayer!
loulou (22/09/13)
oltf0
Pilote VdM

Masculin

PostPosted: Mon 23 Sep 2013 - 20:57    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

bravissimo Max for the great movie
Okay
Max Caputi
Guest

PostPosted: Tue 24 Sep 2013 - 11:47    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

[VdM]Enrico62 (24/09/13), [VdM]Devil Styl (24/09/13), loulou (24/09/13), [VdM]patjobar (01/10/13)
[VdM]evrix
Administrateur

Masculin

PostPosted: Tue 24 Sep 2013 - 14:47    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Très jolie photo souvenir!!  Grazie!

"Les tôles ondulées, en Normandie les vaches aussi!"
Visit poster’s website MSN
JPIERRE70
Pilote VdM

Masculin

PostPosted: Tue 24 Sep 2013 - 15:02    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

oui, 
et le site web super

Masculin

PostPosted: Tue 24 Sep 2013 - 16:45    Post subject: 1° Manche: Woodside 19xx Reply with quote

Grazie.......hop    fond d ecran au boulot   Wink
Post new topic   Reply to topic    VdM Racing Forum Index Le Calendrier GTL Championnats GTL All times are GMT + 1 Hour
Goto page: <  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  
ezHyperShadow template - a boo design Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation Original ezHyperShadow theme by boo ©2004 www.ez-life.net