VdM Racing  Forum Index  
FAQ Search
Memberlist Usergroups
Profile Log in to check your private messages
Register Log in

Bienvenue Guest , Sur Le forum de la bonne humeur et du fair play sur GTR2 et GTL 

Real Rally 2015 demo
Post new topic   Reply to topic    VdM Racing Forum Index Les Autres Jeux Vos Autres Jeux
Previous topic :: Next topic  
Author Message
[VdM]Enrico62
Administrateur

Masculin

PostPosted: Fri 31 Oct 2014 - 09:45    Post subject: Real Rally 2015 demo Reply with quote

Voilà un projet de passionnés Italiens sur la base de RBR disponible comme demo, sans avoir besoin de RBR original.
IT'S AVAILABLE!!!!!!!!!!

DEMO 2.0 REALRALLY [RBRITALIANMOD]

DOWNLOAD ---> http://www.realrally.com/real-rally-2015/

FORUM ---> http://www.realrally.com/wp-forum/activity.php

IMPORTANT: It's standalone version! It's not necessary to have RBR and you don't install it in a RBR folder!
IMPORTANTE: è una versione standalone, non è necessario possedere RBR e non va installato nella sua cartella!

PostPosted: Fri 31 Oct 2014 - 09:45    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
JPIERRE70
Pilote VdM

Masculin

PostPosted: Sat 1 Nov 2014 - 19:14    Post subject: Real Rally 2015 demo Reply with quote

pas simple de comprendre comment cela fonctionne

en fait, je voulais faire une speciale , et je me suis retrouvé sur l'ecole de pilotage , je reverrai plus tard

PostPosted: Today at 16:50    Post subject: Real Rally 2015 demo

Post new topic   Reply to topic    VdM Racing Forum Index Les Autres Jeux Vos Autres Jeux All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
ezHyperShadow template - a boo design Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation Original ezHyperShadow theme by boo ©2004 www.ez-life.net